Rozmowa z Bartoszem Kiełbińskim, założycielem eStoreMedia o tym, co zrobić, gdy ktoś źle o nas pisze w sieci?
Jego firma zdobyła kontrakty na obsługę światowych klientów takich jak Google, Microsoft, Braun, Procter&Gamble i wiele innych. Bartosz ujawnia tajniki rozmów na wysokim szczeblu i triki prowadzące do zdobycia ważnych kontraktów w dziedzinie „digital brand intelligence”.
Większość kontraktów dotyczy obsługi światowych centrali tych firm i tam prowadzone były negocjacje. Firma Bartosza pokonała światowych konkurentów, pokazując umiejętności i rozwiązania najwyższej klasy. Zatrudnia na warszawskim Mokotowie 30 osób i taką samą liczbę pracowników na całym świecie, udowadniając, że Polak potrafi, ale nie powinien „wiedzieć lepiej”, jak wynika z naszej rozmowy, którą odbyliśmy dzięki gościnności Idea Hub.
„Praca na czas jest zabójstwem”
Rozmawialiśmy o braku kompleksów i o tym czy warto chwalić się, że jest się firmą z Polski. Bardzo szczera rozmowa odkryje tajniki zdobywania kontraktów i docierania do osób decyzyjnych z najwyższego szczebla, pracujących dla gigantów świata technologii internetowych. Firma Bartosza rozwija największe światowe marki i pomaga zarządzać treścią, jaką komunikują w sieci. Doradza, co zrobić, gdy ktoś źle o nas pisze lub naszym produkcie. Portfolio jego klientów robi wrażenie.
„Myślę, że Polak potrafi.., nie boi się zaryzykować. Często nie ma też dużo do stracenia”
Bartosz jest niezwykle otwartą i interesującą osobą. Uprawia triathlon, ustawia sobie przypomnienia o jedzeniu… Ostatnio miał przygodę z Uberem i Policją w rolach głównych. (historię usłyszycie tylko w tym wywiadzie)
Stworzył firmę światowej skali. Jest absolwentem dwóch kierunków na SGH. Już w trakcie studiów pracował dla Mc Cann Erickson, praktyki zdobywał w Procter&Gamble w Szwajcarii, gdzie jak mówi pracował „na proszkach”.
Przez pół roku podróżował po Azji i Afryce , o czym opowiada w wywiadzie.
Z wywiadu dowiecie się m.in:
- Jak negocjować kontrakty z gigantami, takimi jak Google i Microsoft?
- Jak zdobyć kontrakty z dużymi firmami?
- Jak zdobyć kontakty do ważnych osób, na wysokim szczeblu światowych firm?
- Co zrobić, gdy ktoś źle o nas pisze w sieci?
- Czy warto się chwalić, że jest się firmą z Polski?
- Czy marka „Polska” jest w cenie?
- Jakie stosować triki w negocjacjach dużych kontraktów?
- Co warto poprawić w „polskim” podejściu do prowadzenia biznesu?
- Czy praca w korporacji pomaga w założeniu własnego biznesu?
- Czy prowadząc biznes warto korzystać z usług prawników?
- Dlaczego Polacy powinni znać swój „pitch”?
- Dlaczego warto mieć IPada? czyli historia z Policją i pościgiem w centrum Warszawy.
- Co oznacza określenie AIDA w marketingu cyfrowym?
Linki:
Postaw pierwszy krok do zmiany, zaczynając od wysłuchania historii ludzi, którzy zainspirują Cię do stworzenia wymarzonego życia!
Jeśli potrzebujesz indywidualnej pomocy, zacznij tę zmianę wraz ze mną.
Kliknij banner poniżej i zapisz się na DARMOWĄ konsultację
Pomogę Ci !
Zapraszam do słuchania Podcastu LEPIEJ TERAZ na iTunes i android-owych appkach do podcastów.np. PlayerFM
Jeśli Ci się podobało, wstaw proszę pozytywną recenzję na iTunes, subskrybuj mój newsletter lub polub fan page na Facebooku:
W celu zapewnienia lepszej jakości podcastów i ciągłości dodawania coraz bardziej rozwijających się audycji, będę wkrótce zmuszony do wykupienia płatnego hostingu.
Dalej zamierzam dzielić się z Wami moimi treściami ZA DARMO. Statystyki pokazują, że jest Was coraz więcej i cieszy mnie, że pragniecie dokonać zmiany w swoim życiu na lepsze i chcecie to zrobić z Lepiej Teraz 🙂 W związku z tym proszę Was o wsparcie podcastu Lepiej Teraz na profilu Patronite, żebym mógł wykupić stały hosting i wrzucać audycje bez ograniczeń. 5 zł w zupełności wystarczy.
Bardzo Wam dziękuję
Radek Budnicki