PLT #015 Czym jest branding?- Martina Tararuj

Dziś dowiesz się nie tylko czym jest branding. Gość tego odcinka, Martina Tararuj zdobyła gruntowne doświadczenie w tej dziedzinie, w trakcie wieloletniej pracy w Wielkiej Brytanii.

Odpowiedziała na wiele pytań dotyczących kreowania wizerunku marki, o zderzeniu z polską rzeczywistością po powrocie z emigracji, o tajemniczym projekcie, który robi dla kobiet i o kobietach.

Momentami była to bardzo osobista rozmowa kreśląca odważne plany na przyszłość. Martina pochodzi z Sokołowa Podlaskiego. Ukończyła Liceum Plastyczne w Polsce, po czym wyemigrowała do Szkocji, gdzie kontynuowała naukę w Glasgow School of Art i wyspecjalizowała się w projektowaniu wnętrz. Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując dla firmy w Londynie, zajmującej się tworzeniem wizerunku marek z branży Retail Real Estate, pracując przy koncepcjach wielkich sieci handlowych.

Po powrocie do Polski założyła własną firmę KONCEPTBRAND, gdzie doświadczenia przywiezione z Wielkiej Brytanii wprowadza na polski rynek. Martina poza ofertą brandingu, prowadzi też szkolenia i wykłady dla pracowników branży nieruchomości i tworzy niezwykle ciekawy projekt książki o kobietach sukcesu, o którym opowiada szerzej w wywiadzie.

„Lojalni klienci trzeciego błędu nie wybaczą, więc trzeba zachować spójność”

Chcesz dotrzeć ze swoimi  produktami, usługami lub ideami do jak największej grupy odbiorców?Warto, byś poznał zasady tworzenia opowieści i wizerunku na temat Twojego dzieła. Posłuchaj mojej rozmowy z Martiną.

„Reklama jest pierwszym kontaktem…marketing pomaga reklamie, ponieważ wchodzi w cykliczną relację z klientem docelowym, potencjalnym, ale także z klientem, z którym relacja już jest, czyli powielane są schematy. Wtedy wchodzą w grę różne kanały komunikacji …. PR to wiadomości, newsy o nowych produktach i podtrzymywanie relacji z klientami, z którymi już mamy styczność…. Branding to emocja w świadomości klienta…”

Chcesz się wyróżnić i zbudować spójny przekaz? Musisz poznać podstawowe zasady brandingu.

Z tego wywiadu dowiesz się między innymi:

  1. Jak wykorzystać branding w swojej firmie?
  2. Czy branding to marketing?
  3. Jak prowadzenie biznesu w Polsce różni się od biznesu w Wielkiej Brytanii?
  4. Czym jest avatar w brandingu?
  5. Co oznacza określenie: klient alfa?
  6. Jak wygląda proces wyboru nazwy marki?
  7. Co daje nam nazwa nie mająca znaczenia funkcjonalnego?
  8. Jak wygląda proces kształtowania świadomości marki?
  9. Jakie są fazy rozwoju świadomości marki?
  10. Jak stosować branding?
  11. Czy tworząc branding warto bazować na własnych odczuciach?
  12. Czym jest home branding lub home staging?
  13. Jaki błąd popełniają agenci nieruchomości w Polsce?
  14. Czy freelancerzy potrzebują brandingu?
  15. Jak marka personalna wpływa na markę firmy?
  16. Jak wyglądało zderzenie z polskim rynkiem pracy po powrocie z Wielkiej Brytanii?
  17. Czy media społecznościowe pomagają w brandingu?
  18. Jak LinkedIn wspiera branding?
  19. Jak wyglądają moje doświadczenia ze Snapchatem?

„Ważne jest żeby wybrać takie narzędzie, które będzie nam pomagać, a nie odciągać nas od biznesu”

 

Postaw pierwszy krok do zmiany, zaczynając od wysłuchania historii ludzi, którzy zainspirują Cię do stworzenia wymarzonego życia!

Jeśli potrzebujesz indywidualnej pomocy, zacznij tę zmianę wraz ze mną.

Kliknij banner poniżej i zapisz się na DARMOWĄ konsultację 

Pomogę Ci !

Zapraszam do słuchania Podcastu LEPIEJ TERAZ na iTunes i android-owych appkach do podcastów.

 

Bardzo Wam dziękuję

Radek Budnicki

Zostań Patronem Podcastu Lepiej Teraz i odbierz prezent w postaci odcinków PREMIUM, dostępnych w Patronite Audio na iOS i Android!

Wspieraj Autora na Patronite

5 komentarz do “PLT #015 Czym jest branding?- Martina Tararuj”

  1. Świetny odcinek. Właśnie słuchałem Was w drodze i podpisuje się obiema rękami pod przykładami problemów, o których mówiliście. Sam się spotykam z tym, że klient przychodzi do mnie z różnymi wyobrażeniami i oczekiwaniami, które nie zawsze są realistyczne. Oddzielenie PR, marketingu i brandingu to świetny materiał do uświadamiania naszych klientów. No i to co powiedziałaś w tym odcinku, bardzo ważna jest edukacja naszych klientów. Dzięki temu będzie nam się z nimi lepiej pracowało. Ale co najważniejsze, sam klient, będzie bardziej zadowolony z rezultatów tej współpracy.

    Dzięki za ten odcinek;)

Prześlij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top