PLT #023 Czy klient to nasz pan? Bloger od barber shopów- Marcin Głuszyński

13/11/2016

Odpowiedź na pytanie: „Czy klient to nasz pan?”, to zaledwie ułamek tego co wyniesiecie z rozmowy, jaką przeprowadziłem z Marcinem Głuszyńskim,  jedynym w Polsce blogerem piszącym o prowadzeniu biznesu w branży fryzjerskiej pod adresem: www.martinstone.pl .

 

bloger dla fryzjerów

Marcin pochodzi z Łodzi i co ciekawe, sam nie jest fryzjerem, ale od wielu lat prowadzi salon, który jest klasycznym barber shopem, a więc będącą ostatnio w modzie, oazą brodaczy oraz wszelkiej maści hipsterów i drwali, gdzie kobieta nie może chodzić. Od kiedy brody opanowały polskie ulice, coraz więcej utalentowanych adeptów sztuki fryzjerskiej zastanawia się nad otwarciem własnego salonu, gdzie poza podstawowym strzyżeniem i goleniem, będzie można odprężyć się w męskim towarzystwie, rozmawiając o kolejnych sukcesach ulubionej drużyny piłkarskiej lub ponarzekać na kobiety.

 

„Nie walczcie ceną, tylko walczcie jakością. Wierzcie mi, że jeżeli pokażecie dobrą jakość, to ten klient się znajdzie”

Barber shopy mają być odpowiednikiem spa dla mężczyzn, gdzie musi byc przyjemnie i gdzie ma się ochotę wracać. O tym jak osiągnąć taki efekt i nauczyć się sztuki prowadzenia biznesu „barberów” pisze na swoim blogu Marcin, który od 2009 roku związany jest z prowadzeniem salonów fryzjerskich. Przez ten czas miał okazję pomagać w prowadzeniu, współprowadzić oraz prowadzić samodzielnie salon. W dalszym ciągu prowadzi salon, niestety jeszcze „nie idealny”, jak sam twierdzi.

„Perspektywa właściciela to co innego niż perspektywa fryzjera, pracującego w salonie.”

Z rozmowy dowiecie się m.in o spotkaniu z Tomkiem Tomczykiem, znanym bardziej jako bloger Jason Hunt, który poradził mu taką nazwę bloga i zachęcił  do konsekwentnej pracy na tworzeniem contentu, oraz:

  1. Dlaczego uczy jak prowadzić salon fryzjerski i barber shop?
  2. Jak zacząć blogować o prowadzeniu salonów fryzjerskich
  3. Czy chce zostać Gesslerową fryzjerów?
  4. Skąd bierze pomysły na artykuły?
  5. Jak przygotowywać się do napisania wartościowych treści?
  6. Jak tworzyć content? Jak wygląda jego obecność w internecie?
  7. Co myśli o środowisku fryzjerskim w Polsce?
  8. Czy są wykształceni fryzjerzy?
  9. Czy fryzjerzy to artyści , czy rzemieślnicy?
  10. Jak wyglądało kiedyś zdobywanie zawodu fryzjera?
  11. Czy fryzjerzy w Polsce mają mentalność niewolników?
  12. Jak powinno się prowadzić salon fryzjerski?
  13. Co to jest barber shop?
  14. Dlaczego do barber shopu nie wpuszcza się kobiet?
  15. Czy klient to nasz pan?
  16. Czy można odmówić usługi i jak unikać niepożądanych klientów?
  17. Jak przetrwać słabe miesiące w salonie fryzjerskim?
  18. Czy warto obawiać się kontroli SANEPID-u?
  19. Jak dać sobie radę z zawiścią i walką pomiędzy pracownikami zakładu fryzjerskiego?

oraz wiele cennych wskazówek jak prowadzić biznes w branży fryzjerskiej.

Ważne linki:

www.martinstone.pl

 

Postaw pierwszy krok do zmiany, zaczynając od wysłuchania historii ludzi, którzy zainspirują Cię do stworzenia wymarzonego życia!

Jeśli potrzebujesz indywidualnej pomocy, zacznij tę zmianę wraz ze mną.

Kliknij banner poniżej i zapisz się na DARMOWĄ konsultację 

Pomogę Ci !

Zapraszam do słuchania Podcastu LEPIEJ TERAZ na iTunes i android-owych appkach do podcastów.

Jeśli Ci się podobało, wstaw proszę pozytywną recenzję na iTunes,  subskrybuj mój newsletter lub polub fan page na Facebooku:

www.facebook.com/lepiejteraz

W celu zapewnienia lepszej jakości podcastów i ciągłości dodawania coraz bardziej rozwijających się audycji, będę wkrótce zmuszony do wykupienia płatnego hostingu.

Dalej zamierzam dzielić się z Wami moimi treściami ZA DARMO. Statystyki pokazują, że jest Was coraz więcej i cieszy mnie, że pragniecie dokonać zmiany w swoim życiu na lepsze i chcecie to zrobić z Lepiej Teraz 🙂 W związku z tym proszę Was o wsparcie podcastu Lepiej Teraz na profilu Patronite, żebym mógł wykupić stały hosting i wrzucać audycje bez ograniczeń. 5 zł w zupełności wystarczy.

Bardzo Wam dziękuję

Radek Budnicki

 

 

Prześlij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *